Пошуковий запит: (<.>A=Binytska K$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Binytska K. Professional Training of the Future Primary School Teachers in the Czech Republic: Regulatory Bases (1989–2005) [Електронний ресурс] / K. Binytska // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_4
|
2. |
Binytska K. Retrospective analysis of education in the Czech Republic in the context of trainingof the future primary school teachers [Електронний ресурс] / K. Binytska // Studies in comparative education. - 2017. - № 2. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2017_2_3
|
3. |
Binytska K. Dual model of professional training of the future specialists: by the example of Ukraine, the republic of Poland and Romania [Електронний ресурс] / K. Binytska, Y. Nahornyi // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_4_8
|
4. |
Yankovych O. Preparation of future masters of elementary education to the formation of a successful personality of junior schoolchildren [Електронний ресурс] / O. Yankovych, K. Binytska // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2019. - Вип. 8. - С. 43–56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2019_8_5
|
5. |
Binytska K. Analysis of cultural-educational and pedagogical activity of Ostap Makarushka [Електронний ресурс] / K. Binytska, Y. Nahornyi // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_8_3
|
6. |
Binytska K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_2_14
|
7. |
Tereshchuk H. V. Pre-Diploma Training of a Teacher-Philologist of the English Language [Електронний ресурс] / H. V. Tereshchuk, I. P. Yashchuk, K. M. Binytska, O. P. Binytska // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 33-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2019_1_7
|
8. |
Binytska K. M. Analysis of the modern source base of the problem of ukrainianization of schools in the interwar twenty years of the 20th century [Електронний ресурс] / K. M. Binytska, R. M. Melnyk, S. M. Shabaltina // Педагогічний альманах. - 2021. - Вип. 47. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2021_47_26
|
9. |
Bilyakovska O. Assessment model of high school students’ performance: experience of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Bilyakovska, N. Mospan, K. Binytska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2021. - Вип. 3. - С. 7–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2021_3_3
|
10. |
Yankovych O. I. Technology of forming media literacy of children of the senior preschool age of Ukraine [Електронний ресурс] / O. I. Yankovych, V. M. Chaika, T. V. Ivanova, K. M. Binytska, I. I. Kuzma, O. T. Pysarchuk, H. I. Falfushynska // CTE Workshop Proceedings. - 2019. - Vol. 6. - С. 126-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2019_6_10
|
11. |
Bacher S. V. Glocalization and Teacher Education – Ethical Considerations in Challenging Times [Електронний ресурс] / S. V. Bacher, K. Binytska, C. Kraler // Педагогічний дискурс. - 2022. - Вип. 32. - С. 66-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2022_32_10
|
12. |
Binytska K. Pedagogical Biography from the Standpoint of Scientific Research [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, Y. Nahornyi // Педагогічний дискурс. - 2022. - Вип. 32. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2022_32_12
|
13. |
Binytska K. M. A model for developing teachers' capabilities to foster students' human rights competencies [Електронний ресурс] / K. M. Binytska, S. Bacher, A. A. Zahorodnia, L. M. Kalinina // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 11-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_4 У сучасному світі питання філософії освіти у сфері прав людини набувають характеру загальнонаціональних проблем, що потребують негайного розв'язання. Це зумовлює актуальність дослідження формування компетентності з прав людини в учнів і відповідно підготовку вчителя до такого роду діяльності. Мета дослідження - вивчення сучасного стану проблеми прав людини в українському суспільстві, зокрема в шкільній освіті, й розроблення моделі готовності учителів до формування компетентності з прав людини в учнів. Узагальнено, що Україна ратифікувала більшість міжнародних нормативно-правових документів, які містять положення щодо освіти у сфері прав людини. Акцентовано увагу на тому, що в поєднанні з реалізацією Концепції Нової української школи та змінами в законодавстві створено підгрунтя для впровадження в шкільну освіту філософії у сфері прав людини. Проаналізовано Програму з освіти у сфері прав людини і Національну стратегію з прав людини, а також наведено результати соціологічного дослідження "Права людини в Україні" (2016) і соціологічного опитування вчителів "Права людини в школі" (2016). Констатовано, що в Україні немає цілісної системи освіти з прав людини, водночас відбуваються розрізнені процеси в цьому напрямі. Проаналізувавши результати опитування "Права людини в школі" (2016), можемо констатувати, що для значної кількості українських педагогів освітні методики з питань навчання прав людини лишаються такою собі terra incognita. Інформація з прав людини є зрозумілою для вчителів, але чітких та дієвих інструментів формування в учнів компетентностей з прав людини їм, на жаль, не вистачає. Тому в контексті дослідження було виявлено особливості й обгрунтовано доцільність розроблення моделі готовності учителів до формування компетентності з прав людини в учнів.
|
14. |
Buchkivska G. Use of ict and folk decorative and applied arts in the process of professional training of future teachers [Електронний ресурс] / G. Buchkivska, V. Baranovska, K. Binytska // Освітні обрії. - 2021. - № 1. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2021_1_27
|
15. |
Bezemchuk L. Engaging music-pedagogy students in online course [Електронний ресурс] / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska // Modern higher education review. - 2023. - № 8. - С. 91-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mhedr_2023_8_10
|