Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Binytska K$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Binytska K. 
Professional Training of the Future Primary School Teachers in the Czech Republic: Regulatory Bases (1989–2005) [Електронний ресурс] / K. Binytska // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.71 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Binytska K. 
Retrospective analysis of education in the Czech Republic in the context of trainingof the future primary school teachers [Електронний ресурс] / K. Binytska // Studies in comparative education. - 2017. - № 2. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2017_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.563 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Binytska K. 
Dual model of professional training of the future specialists: by the example of Ukraine, the republic of Poland and Romania [Електронний ресурс] / K. Binytska, Y. Nahornyi // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.079 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Yankovych O. 
Preparation of future masters of elementary education to the formation of a successful personality of junior schoolchildren [Електронний ресурс] / O. Yankovych, K. Binytska // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2019. - Вип. 8. - С. 43–56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2019_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.079 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Binytska K. 
Analysis of cultural-educational and pedagogical activity of Ostap Makarushka [Електронний ресурс] / K. Binytska, Y. Nahornyi // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_8_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.438 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Binytska K. 
Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.712 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Tereshchuk H. V. 
Pre-Diploma Training of a Teacher-Philologist of the English Language [Електронний ресурс] / H. V. Tereshchuk, I. P. Yashchuk, K. M. Binytska, O. P. Binytska // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 33-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2019_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Binytska K. M. 
Analysis of the modern source base of the problem of ukrainianization of schools in the interwar twenty years of the 20th century [Електронний ресурс] / K. M. Binytska, R. M. Melnyk, S. M. Shabaltina // Педагогічний альманах. - 2021. - Вип. 47. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2021_47_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 745.323 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Bilyakovska O. 
Assessment model of high school students’ performance: experience of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Bilyakovska, N. Mospan, K. Binytska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2021. - Вип. 3. - С. 7–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2021_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.696 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Yankovych O. I. 
Technology of forming media literacy of children of the senior preschool age of Ukraine [Електронний ресурс] / O. I. Yankovych, V. M. Chaika, T. V. Ivanova, K. M. Binytska, I. I. Kuzma, O. T. Pysarchuk, H. I. Falfushynska // CTE Workshop Proceedings. - 2019. - Vol. 6. - С. 126-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2019_6_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.798 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Bacher S. V. 
Glocalization and Teacher Education – Ethical Considerations in Challenging Times [Електронний ресурс] / S. V. Bacher, K. Binytska, C. Kraler // Педагогічний дискурс. - 2022. - Вип. 32. - С. 66-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2022_32_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.761 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Binytska K. 
Pedagogical Biography from the Standpoint of Scientific Research [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, Y. Nahornyi // Педагогічний дискурс. - 2022. - Вип. 32. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2022_32_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.994 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Binytska K. M. 
A model for developing teachers' capabilities to foster students' human rights competencies [Електронний ресурс] / K. M. Binytska, S. Bacher, A. A. Zahorodnia, L. M. Kalinina // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 11-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_4
У сучасному світі питання філософії освіти у сфері прав людини набувають характеру загальнонаціональних проблем, що потребують негайного розв'язання. Це зумовлює актуальність дослідження формування компетентності з прав людини в учнів і відповідно підготовку вчителя до такого роду діяльності. Мета дослідження - вивчення сучасного стану проблеми прав людини в українському суспільстві, зокрема в шкільній освіті, й розроблення моделі готовності учителів до формування компетентності з прав людини в учнів. Узагальнено, що Україна ратифікувала більшість міжнародних нормативно-правових документів, які містять положення щодо освіти у сфері прав людини. Акцентовано увагу на тому, що в поєднанні з реалізацією Концепції Нової української школи та змінами в законодавстві створено підгрунтя для впровадження в шкільну освіту філософії у сфері прав людини. Проаналізовано Програму з освіти у сфері прав людини і Національну стратегію з прав людини, а також наведено результати соціологічного дослідження "Права людини в Україні" (2016) і соціологічного опитування вчителів "Права людини в школі" (2016). Констатовано, що в Україні немає цілісної системи освіти з прав людини, водночас відбуваються розрізнені процеси в цьому напрямі. Проаналізувавши результати опитування "Права людини в школі" (2016), можемо констатувати, що для значної кількості українських педагогів освітні методики з питань навчання прав людини лишаються такою собі terra incognita. Інформація з прав людини є зрозумілою для вчителів, але чітких та дієвих інструментів формування в учнів компетентностей з прав людини їм, на жаль, не вистачає. Тому в контексті дослідження було виявлено особливості й обгрунтовано доцільність розроблення моделі готовності учителів до формування компетентності з прав людини в учнів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 888.823 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Buchkivska G. 
Use of ict and folk decorative and applied arts in the process of professional training of future teachers [Електронний ресурс] / G. Buchkivska, V. Baranovska, K. Binytska // Освітні обрії. - 2021. - № 1. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2021_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.374 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Bezemchuk L. 
Engaging music-pedagogy students in online course [Електронний ресурс] / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska // Modern higher education review. - 2023. - № 8. - С. 91-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mhedr_2023_8_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 511.438 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського